sobota, 16 kwietnia 2016

Mój nowy etap - era blogowania w moim wydaniu!:)

Cześć!Hej!Siemanko!;) Mam na imię Kinga i właśnie zaczynam moją przygodę z blogowaniem!
Moda fascynowała mnie od zawsze, praktycznie od najmłodszych lat (poczynając od zabaw w "przebieranki" w dzieciństwie :)) Pamiętam jak podkradałam mamie jej sandały na koturnie nieudolnie próbując złapać jakąkolwiek równowagę  (  nie zawsze się udawało :D ). Przejdę do sedna, a więc pragnę zaprezentować wam mój "total look" na dziś. Tym razem stawiamy na sportowy styl i mega luz. Pozdro!







t-shirt- Calvin Klein Jeans
jacket- Zara
dungarees- Zara
shoes- Nike Air Max
cap- New Era
bag- Valentino


6 komentarzy:

  1. Mocna stylówka 😀 trzymaj tak dalej!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle fashion ☺ ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuje lekki nie dosyt! Więcej stylowek proszę! ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylowa niezla ale modelka lepsza pozdro ��czekam na nastepne wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń