sobota, 23 kwietnia 2016

Witajcie Kochani! :)  Dzisiejsza moja stylizacja oparła  się głównie na pięknej,słonecznej pogodzie. Wreszcie mogłam  założyć zwiewną, delikatną bluzkę. Tym razem chciałam pokazać wam mnie w bardziej kobiecej stylizacji ale z pazurem . Zainspirował mnie po części styl boho, Dziki Zachód,
trochę styl hipisowski.
Uwielbiam kowbojki!:)  a Wy??
Miłego dnia wszystkim!!!!! :P



                                                     kurtka- Zara

                                                     koszula- Bershka

                                                     dżinsy- Topshop

                                                     kowbojki-Stradivarius

                                                     naszyjnik-?

                                                     bransoletka-?

                                                     torebka-H&M

4 komentarze:

  1. Dla mnie bomba :) lubię taki styl :* jestem na TAK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Seksownie ale nie wulgarnie tak bardzo kobieco! Cały zestaw mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń